Od 1 września 2021 brak KARTY PSZOK uniemożliwi oddanie odpadów komunalnych w PSZOK-u.
Mieszkańcu! Jeśli masz zamiar skorzystać z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), zgłoś się po „Kartę PSZOK”
Jak można odebrać kartę?
Aby otrzymać kartę PSZOK, właściciel nieruchomości (podmiot składający deklarację) musi złożyć wniosek do Urzędu Miasta i Gminy w Skokach.
Pobierz wnioski:
Karta zostanie wydana tylko wówczas, jeśli właściciel nieruchomości posiada aktywna deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Karta wydawana jest właścicielowi nieruchomości na jego wniosek, w terminie do 10 dni roboczych od daty wypełnienia wniosku.
O terminie odbioru Karty w Urzędzie właściciel nieruchomości zostanie powiadomiony telefonicznie lub SMS na numer telefonu podany we wniosku.
Jak wygląda karta?
Karta na PSZOK to karta z tworzywa sztucznego, posiadająca indywidualny numer identyfikacyjny przypisany do nieruchomości.
Ile kart dostaniemy?
Karta wydawana jest bezpłatnie w następujących ilościach:
- dla nieruchomości zamieszkałej zabudowanej budynkiem jednorodzinnym – 1 Karta na nieruchomość,
- dla nieruchomości zamieszkałej zabudowanej budynkiem wielolokalowym – adekwatnie do liczby lokali mieszkalnych na nieruchomości,
- dla nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe – 1 Karta na nieruchomość.