Urząd Miasta i Gminy w Skokach ogłasza nabór na stanowisko do spraw księgowości budżetowej na zastępstwo pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy, co stanowi doskonałą okazję dla osób zainteresowanych karierą w administracji samorządowej.
Poszukiwany kandydat powinien posiadać wiedzę z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o samorządzie gminnym. Wymagana jest również wysoka postawa etyczna, sumienność oraz umiejętność komunikacji i nawiązywania kontaktów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy między innymi: dokonywanie wstępnej kontroli dowodów księgowych pod względem ich zgodności z planem finansowym Urzędu, rozliczanie kosztów bankowych oraz ewidencjonowanie zaangażowania wydatków Urzędu.
Dokumenty aplikacyjne kandydata powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone do Urzędu w inny sposób w terminie do 19 lutego 2025 roku, na adres: Urząd Miasta i Gminy w Skokach, ul. Wincentego Ciastowicza 11, 62-085 Skoki.
Szczegółowe informacje w sprawie naboru oraz wymagań, które powinien spełniać kandydat znajdują się tutaj.
Praca w sektorze publicznym oferuje stabilne zatrudnienie oraz benefity, takie jak szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego. Jeżeli interesujesz się finansami publicznymi i chcesz przyczynić się do efektywnego zarządzania budżetem gminy, nie zwlekaj z aplikacją na oferowane stanowisko.
Zachęcamy do dołączenia do naszego zespołu.