11. Rajd Rowerowy na Orientację – 25 maja 2025

    15

    Szczegóły wydarzenia

    • Date:

    Regulamin 11. Rajdu Rowerowego na Orientację
    25 maja 2025 r. w Rościnnie (gmina Skoki)

    CELE IMPREZY:

    1. Popularyzacja imprez na orientację jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku;
    2. Ukazanie uczestnikom piękna terenów gminy Skoki;
    3. Wyłonienie najlepszych zawodników wśród uczestników;
    4. Propagowanie zdrowego trybu życia, turystyki i rekreacji;
    5. Wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację;
    6. Praktyczne potwierdzenie umiejętności posługiwania się mapą i kompasem.

    BAZA RAJDU – START I META:

    Świetlica wiejska w Rościnnie, ul. Rościnno 24B, 62-085 Skoki

    ORGANIZATOR:

    Urząd Miasta i Gminy w Skokach, ul. Wincentego Ciastowicza 11, 62-085 Skoki
    Burmistrz Miasta i Gminy Skoki – Wojciech Cibail

    ZAPISY I INFORMACJE:

    1. Zapisy wyłącznie poprzez elektroniczny panel na stronie www.gmina-skoki.pl (co przed nami)
    2. Termin zgłoszeń: od 7 kwietnia do 20 maja 2025 r.
    3. Informacje: 691 726 319 – Karolina Stefaniak

    OPŁATA I ZGŁOSZENIA:

    1. Opłata w momencie elektronicznego zgłoszenia:
    • 15 zł od mieszkańca gminy Skoki,
    • 30 zł od pozostałych uczestników.
    1. Uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.
    2. Dokonując zgłoszenia, należy podać nazwę drużyny, imiona i nazwiska uczestników, wskazać kapitana oraz podać miejscowość zamieszkania.
    3. Podczas rejestracji podajemy nazwę drużyny (nazwa drużyny musi być jednolita dla wszystkich zawodników).
    4. Drużyna liczy od 1 do maksymalnie 4 zawodników.

    HARMONOGRAM IMPREZY (25 maja, niedziela):

    • 9:00–9:50– rejestracja zespołów
    • 10:00– start
    • 18:00– koniec czasu
    • 18:30– zakończenie i wręczenie nagród

    TRASY:

    • Rekreacyjna– do zaliczenia 10 wybranych punktów kontrolnych,
    • Sportowa– do zaliczenia wszystkie 20 punktów kontrolnych.

    ZASADY RYWALIZACJI:

    1. W rajdzie udział biorą drużyny od 1 do 4 osób.
    2. Organizator zapewni mapy turystyczne (skala mapy zostanie podana w komunikacie startowym), z zaznaczonymi punktami kontrolnymi oraz karty potwierdzające zaliczenie punktów.
    3. Mapy będą wydawane na 5 minut przed startem.
    4. Obowiązuje zakaz używania nawigacji GPS – złamanie tego zakazu skutkuje dyskwalifikacją! Dopuszcza się używanie GPS wyłącznie w celu rejestracji przebytej trasy.
    5. Celem rajdu jest odnalezieniepunktów kontrolnych (PK).
      • PK oznaczone w terenie będą biało-pomarańczowymi kartkami.
      • O rozmieszczeniu PK uczestnicy dowiedzą się z map otrzymanych od organizatora.
      • Uczestnicy potwierdzają obecność na PK za pomocą perforatorów, którymi oznaczają odpowiednie miejsca na karcie startowej.
      • W przypadku braku lampionu z perforatorem na danym PK należy zgłosić ten fakt obsłudze biura rajdu telefonicznie na numer alarmowy podany na karcie startowej.
      • Każdy zawodnik powinien odwiedzić punkt osobiście, w przeciwnym razie grozi niezaliczenie punktu.
      • Kolejność odwiedzania PK jest dowolna.
    6. Trasa rekreacyjna– do zaliczenia 1-10 dowolnie wybranych PK.
    7. Trasa sportowa– do zaliczenia 11 i więcej PK.
    8. O wyborze trasy drużyny decydują na trasie.
    9. Wszystkie drużyny dostają mapy o godz. 9:55 i wyruszają w teren o godz. 10:00.
    10. Maksymalny czas to 8 godzin. Po jego przekroczeniu zespół zostanie zdyskwalifikowany.
    11. Koniec czasu liczy się od przybycia na metę ostatniego członka drużyny.
    12. Za każdy zaliczony punkt kontrolny drużyna otrzymuje 1 punkt.
    13. Zwycięzcą zostaje drużyna, która zdobędzie najwięcej punktów w najkrótszym czasie.

    ŚWIADCZENIA DLA UCZESTNIKÓW:

    1. Profesjonalnie przygotowaną trasę, z oznaczonymi Punktami Kontrolnymi
    2. Specjalnie na tę okazję opracowaną mapę.
    3. Posiłek regeneracyjny dla wszystkich zgłoszonych w terminie osób.
    4. Nagrody – upominki rzeczowe dla członków 3 pierwszych zespołów.

     

    KLAUZULA RODO:

    Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, że:

    1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Skoki z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Skokach, Wincentego Ciastowicza 11, 62-085 Skoki.
    2. Inspektorem ochrony danych Gminy Skoki jest Pani Julia Gizińska, dane kontaktowe: e-mail:gizinska@gmina-skoki.pl, tel. 61 8925800.
    3. Kategoria danych osobowych: dane zwykłe.
    4. Cele przetwarzania danych osobowych: organizacja imprezy Rowerowy Rajd na Orientację oraz promocja aktywnego spędzania czasu wolnego wśród mieszkańców.
    5. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO i wyłącznie w celu organizacji imprezy Rowerowy Rajd na Orientację.
    6. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od czasu zakończenia zadania.
    7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
    9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem realizacji imprezy Rajd Rowerowy na Orientację, a ich niepodanie będzie skutkowało niezakwalifikowaniem uczestnictwa w rajdzie.
    10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.