Polityka Jakości Urzędu Miasta i Gminy w Skokach
Działamy zgodnie z prawem, zapewniamy profesjonalną obsługę interesantów.
W związku z powyższym:
1. Podnosimy poziom jakości świadczonych usług.
2. Poznajemy i analizujemy potrzeby i oczekiwania interesantów.
3. Usprawniamy rozwiązania organizacyjne.
4. Wprowadzamy programy informatyczne doskonalące i przyspieszające obsługę interesanta.
5. Budujemy wizerunek przyjaznego Urzędu.
6. Podnosimy kwalifikacje zatrudnionych w Urzędzie pracowników.
Polityka Jakości stanowi nasze zobowiązanie, jest znana i przestrzegana przez wszystkich pracowników Urzędu, poddawana jest przeglądom pod kątem jej aktualności i przydatności. Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Księga Jakości >>>
Załącznik nr 1 do Księgi jakości, Mapa procesów >>>
Załącznik nr 2 do Księgi jakości, Procesy SZJ >>>
Procesy podstawowe:
- ZAŁATWIANIE INDYWIDUALNYCH SPRAW Z ZAKRESU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ (SI)
- GOSPODARKA FINANSOWA (GF)
- GOSPODARKA KOMUNALNA (GK)
- ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ (ZI)
- GOSPODARKA PRZESTRZENNA (GP)
- ORGANIZACJA POMOCY SPOŁECZNEJ (PS)
- PROWADZENIE SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA (OŚ)
Procesy wspomagające:
- NADZOROWANIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (NJ)
- OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA URZĘDU (OA)
- UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (ZP)
- ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (ZL)
REJESTR KART USŁUG PUBLICZNYCH – Urząd Miasta i Gminy w Skokach